facebook

ДепартаментДизайн

„Корпоративен дизайн на търговски център и шоурум „ЛАБИРИНТ“, 2007 г.”

korica-labirint-300_184x250_fit_478b24840a

„Корпоративен дизайн на търговски център и шоурум „ЛАБИРИНТ“, 2007 г.”

Иво Попов

Научни и учебни издания

В книгата „Корпоративен дизайн на търговски център и шоурум „ЛАБИРИНТ“, 2007” доц. д-р Иво Попов е описал теоретичната рамка и методологията на процеса на създаване на цялостния корпоративен дизайн (графичен, рекламен, екстериорен, експозиционен и интериорен) на търговски център и шоурум „ЛАБИРИНТ“, гр. София. Тя обхваща 67 страници, от които 32 страници със снимков материал. Текстът е разделен на: Въведение; Експозиционен дизайн; Корпоративен дизайн на търговски център „Лабиринт“; Графичен дизайн на логото на търговски център „Лабиринт“; Обем и срокове за изпълнение на проекта; Тематичен план, зониране и ходови линии; Пространствен дизайн на входа на шоурума; Щандът за спално бельо; Щандът за завеси; Щандът за осветителни тела; Щандовете за платове, завеси, възглавници и спално бельо; Щандът за килими и пътеки; Щандовете за аксесоари, ратан, дърво, свещи, картини и постери; Щандът за сервизи от стъкло и порцелан; Щандът за домакински съдове и домашни потреби; Щандът за тапети; Щандовете за дивани, детски стоки и осветителни тела; Зона „лизинг и застраховки“ и зона „каси“; Визуална комуникация по колоните; Стенна облицовка на партера; Външна реклама; Графичен дизайн и визуална комуникация; Интериорен дизайн на офисите; Графичен дизайн на марките LAGO и LATO; Приключването на ремонта и обзавеждането; Периодът от 2007 до 2016 г.; Заключение; Снимков материал; Цитирания.

Приложените  страници със снимков материал дават визуална представа за целия разказ.

ISBN 978-619-04-0059-2